this is my contest blog,do read do join . Follow me | Dashboard
contest blog atok





Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!
Tuesday, August 16, 2011 | 3:52 AM | 0 comments
Assalamualaikum semua , wahh , kali pertama lepas dah banyak kali tak join contest , nampak tak tajuk atas tu ? ok , kali nie , nak join contest lagi , but , contest nie ada banyak kategori tau , so , mira nak masuk dalam kategori GAMBAR SEWAKTU ZAMAN PERSEKOLAHAN :) walaupon mira masih sekolah , boleh join untuk kategori nie kan ? hee ,ok la , tak nak cakap banyak , jom tengok gambar apa yang mira nak bagi dyorang semua sakit mata :)
yeay , gambar nie memang gambar natural , perasaan masa gambar nie ? agak agak korang ? ok la , gambar nie sebenarnya tak sedia lagi , tu yang muka macam mintak kaki tu , ok , sebelum cakap BYE BYE , kene la ikut syarat syarat pertandingan kan ? antaranye , letak header blog PRINCE ...



| Newer Post